

Пріоритетні напрями
Керуючись Законами України «Про освіту» та «Про дошкільну освіту», Базовим компонентом дошкільної освіти, Положенням про дошкільний навчальний заклад (затв. постановою КМУ від 20.03.2003 № 305), Санітарним регламентом для дошкільних навчальних закладів (затв. наказом МОЗ від 24.03.2016 № 234), Інструктивно-методичними рекомендаціями «Про організацію освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2020/2021 навчальному році», відповідно Гранично допустимого навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форм власності (затверджено наказом МОН України від 20.04.2015 №446) та виходячи з аналізу освітньої і методичної роботи у 2020/2021 навчальному році, ураховуючи досягнення й перспективи розвитку педагогічний колектив пріоритетними напрямами освітньої діяльності вважає збереження здоров'я дітей раннього та дошкільного віку, в тому числі, з особливими потребами, поглиблення роботи з питань художньо-еститчного виховання, забезпечення умов для формування у вихованців навичок спілкування і ефективної взаємодії з дорослими та однолітками та визначає основні завдання на 2021-2022 навчальний рік:
- Продовжити роботу по формуванню у дошкільників екологічної, економічної свідомості, навичок практичного життя, готовності до взаємодії з навколишнім світом, орієнтованих на сталий стиль життя.
- Створити умови для впровадження наскрізного підходу «навчання через гру» в процесі реалізації програми STREАM-освіти, застосування LЕGO-технологій, прийомів та методів ТРВЗ.
- Розвивати емоційний інтелект як основу успішної соціалізації дитини дошкільного віку.
В групі з порушенням мовлення:
- Забезпечити індивідуальний підхід під час корекційно-відновлювальної роботи з метою формування належного рівня мовленнєвої компетенції.
- Здійснювати кінезеологічний підхід у корекційно-розвивальній роботі з дітьми, що мають порушення мовлення.
- Працювати у тісній взаємодії з батьками вихованців щодо подолання мовленнєвих недоліків.
В інклюзивній групі:
- Сприяти соціальному, емоційному та когнітивному розвитку кожної дитини для того, щоб вона почувалася неповторним, повноцінним учасником суспільного життя.
- Забезпечити індивідуальний підхід до дітей з ООП.
- Працювати в тісній співпраці з іншими педагогами (вчителем-логопедом, музичним керівником, лікарями) та батьками в одній мультидисциплінарній команді.
- Продовжити роботу над забезпеченням інклюзивної моделі освіти як системи освітніх послуг відповідно до потреб дітей з особливими освітніми потребами.