НОВИНИ
  • Підсумки I туру Конкурсу "З Україною В серці"
  • Флешмоб "Моя родина у вишиванці"
  • Конкурс "З Україною в серці"
  • Екологічний марафон "Ми творимо планету власноруч"
  • Тиждень знань безпеки життєдіяльності
  • Акція "Посади дерево і квітку"
  • Вчитися онлайн, виявляється, не важко, ще й цікаво!
  • Колективний перегляд "Місто Намистинок та чарівні ігри Феї Намистинки"
  • Інформаційно-роз'яснювальний тижневик "Рівний рівному"
  • ДІЯ. ЦИФРОВА ОСВІТА
  • Тиждень знань безпеки життєдіяльності 15.11.2021 - 19.11.2021
  • Літо, літечко прийшло, дітям радість принесло!
  • Екологічний марафон "Ми творимо планету власноруч"
  • Тиждень знань безпеки життєдіяльності
  • Онлайн-Конкурс "Колискова пісня"
  • Інформаційний марафон "Здоров'я як стиль життя"
  • УВАГА!! Конкурс "Спортивні дошкільнята"
  • Прийом дітей після відновлення роботи закладу
  • Відновлення роботи закладу
  • Онлайн конкурс "Розмай дитячих талантів"
  • УВАГА! КАРАНТИН!
  • Заняття "Подорож з Софією Прекрасною"
  • Конкурс кулінарних шедеврів
  • Методичне об'єднання вихователів-методистів
  • Квест "У пошуках цінностей"
  • Літо радісне й веселе
  • Садок радо відкриває двері для діток
  • Розвага "На Великдень"
  • Засідання педагогічної ради
  • Психологічний тренінг для батьків
  • Методичне об'єднання вихователів старших груп міста
  • Тренінг для педагогів в рамках Міжнародного проекту "Сприяння освіті"
  • Свято Миколая
  • Осінній ярмарок 2018
  • День Незалежності в дитячому садку
  • Конкурс "Фантазії пісочниці" 2018
  • Старти надій 2018
  • Презентація посібника "Україна у словах і барвах"
  • Семінар для керівників закладів дошкільної освіти
  • Семінар "Безмежний світ гри з LEGO"
Показати усі новини
РОЗДІЛИ
  • Головна Давайте познайомимось Реєстрація до ДНЗ Адміністрація закладу Педагогічний колектив закладу Пріоритетні напрями Блоги педагогів Дистанційна освіта Бібліотека корисних посилань Досягаємо успіху разом Наші досягнення Методична робота з педагогами 2021-2022 н. р. Творча майстерня ЛІТНІЙ ПЕРІОД 2021 Інклюзивна освіта STOP булінг Цивільний захист та безпека життєдіяльності Кабінет спеціалістів Для мам і тат, що люблять своїх малят Плекаємо таланти Ексклюзив від "Дзвіночка" Літературна студія "Живе слово" Міжнародний проект "Сприяння освіті" The LEGO Foundation Використання здоров'язбережувальних технологій Звіт про використання позабюджетних коштів Юридична сторінка Державні закупівлі Прозорість та інформаційна відкритість закладу Фотогалерея Зворотній зв'язок Звернення громадян




Пріоритетні напрями

    Керуючись Законами України «Про освіту» та «Про дошкільну освіту», Базовим компонентом дошкільної освіти, Положенням про дошкільний навчальний заклад (затв. постановою КМУ від 20.03.2003 № 305), Санітарним регламентом для дошкільних навчальних закладів (затв. наказом МОЗ від 24.03.2016 № 234), Інструктивно-методичними рекомендаціями «Про організацію освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2020/2021 навчальному році», відповідно Гранично допустимого навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форм власності (затверджено наказом МОН України від 20.04.2015 №446) та виходячи з аналізу освітньої і методичної роботи у 2020/2021 навчальному році, ураховуючи досягнення й перспективи розвитку педагогічний колектив пріоритетними напрямами освітньої діяльності вважає збереження здоров'я дітей раннього та дошкільного віку, в тому числі, з особливими потребами, поглиблення роботи з питань художньо-еститчного виховання, забезпечення умов для формування у вихованців навичок спілкування і ефективної взаємодії з дорослими та однолітками та визначає основні завдання на 2021-2022 навчальний рік:
  • Продовжити  роботу по формуванню  у дошкільників екологічної, економічної свідомості, навичок практичного життя, готовності до взаємодії з навколишнім світом,  орієнтованих  на сталий стиль життя.
  • Створити умови для  впровадження наскрізного підходу «навчання через гру» в процесі реалізації програми STREАM-освіти, застосування LЕGO-технологій, прийомів та методів ТРВЗ.
  • Розвивати емоційний інтелект як основу успішної соціалізації дитини дошкільного віку.

В групі з порушенням мовлення:

  • Забезпечити індивідуальний підхід під час корекційно-відновлювальної роботи з метою формування належного рівня мовленнєвої компетенції.
  • Здійснювати кінезеологічний підхід у корекційно-розвивальній роботі з дітьми, що мають порушення мовлення.
  • Працювати у тісній взаємодії з батьками вихованців щодо подолання мовленнєвих недоліків.

 В інклюзивній групі:

  • Сприяти соціальному, емоційному та когнітивному розвитку кожної дитини для того, щоб вона почувалася неповторним, повноцінним учасником суспільного життя.
  • Забезпечити індивідуальний підхід до дітей з ООП.
  • Працювати в тісній співпраці з іншими педагогами (вчителем-логопедом, музичним керівником, лікарями) та батьками в одній мультидисциплінарній команді.
  • Продовжити роботу над забезпеченням інклюзивної моделі освіти як системи освітніх послуг відповідно до потреб дітей з особливими освітніми потребами.