НОВИНИ
  • Благодійний осінній ярмарок
  • Спортивні перегони "Перші кроки"
  • Дитячі мрії про Україну
  • Конкурс «Мистецька весна єдності!»
  • Світле свято Великодня!
  • Гордість України – Леся Українка
  • Свято Стрітення
  • Благодійна акція "Подаруємо новорічний настрій для дітей з прифронтових громад"
  • Участь у проєкті «Eco WordKids»
  • Конкурс "Дитячі історії про ..."
  • Конкурс «Таланти твої, Україно!»
  • Конкурс дитячої творчості "ДИТЯЧІ ІСТОРІЇ ПРО ..."
  • Підсумки Всеукраїнського проєкту «Єдина Україна»
  • Місяць цифрової грамотності
  • Кришечки на "КРИЛА"
  • Виставка інсталяцій творчих робіт "МИР - ЦЕ ..."
  • Челендж «Вінниця – 660!»
  • День Української Державності
  • Міжнародний день захисту дітей 2023
  • Конкурс "Україна незламна, сильна, талановита"
  • Підсумки І туру конкурсу-виставки "Берегиня роду українського"
  • Виставка конкурс ляльки-мотанки "Берегиня роду українського"
  • Ми творимо планету власноруч!
  • Перемога у конкурсі!
  • Тиждень знань безпеки життєдіяльності
  • ВАЖЛИВО! ЩОДО РЕЄСТРАЦІЇ ДІТЕЙ
  • Експрес-конкурс проєктів "Разом - стійкіші"
  • Благодійна акція "Від дитини до дитини"
  • Ми - нащадки великого Кобзаря
  • Повернення до роботи КЗ "ДНЗ № 27 ВМР"
  • Інформаційний марафон «Дбаємо про фізичне здоров’я та психологічний імунітет»
  • Гаряча Лінія психологічної допомоги і підтримки для дорослих і дітей
  • Вчитися онлайн, виявляється, не важко, ще й цікаво!
  • Челендж челенджу «Діти PROмісто: 659 фраз»
  • Спортивні перегони "Перші кроки"
  • Підсумки акції у рамках проєкту #Освітня_родина_допомагаємо_перемагаємо
  • Акція у рамках проєкту #Освітня_родина_допомагаємо_перемагаємо
  • Підсумки I туру Конкурсу "З Україною В серці"
  • Флешмоб "Моя родина у вишиванці"
  • Конкурс "З Україною в серці"
  • Екологічний марафон "Ми творимо планету власноруч"
  • Тиждень знань безпеки життєдіяльності
  • Акція "Посади дерево і квітку"
  • Колективний перегляд "Місто Намистинок та чарівні ігри Феї Намистинки"
  • Інформаційно-роз'яснювальний тижневик "Рівний рівному"
  • ДІЯ. ЦИФРОВА ОСВІТА
  • Тиждень знань безпеки життєдіяльності 15.11.2021 - 19.11.2021
  • Літо, літечко прийшло, дітям радість принесло!
  • Екологічний марафон "Ми творимо планету власноруч"
  • Тиждень знань безпеки життєдіяльності
  • Онлайн-Конкурс "Колискова пісня"
  • Інформаційний марафон "Здоров'я як стиль життя"
  • Прийом дітей після відновлення роботи закладу
  • Відновлення роботи закладу
  • Онлайн конкурс "Розмай дитячих талантів"
  • УВАГА! КАРАНТИН!
  • Заняття "Подорож з Софією Прекрасною"
  • Конкурс кулінарних шедеврів
  • Методичне об'єднання вихователів-методистів
  • Квест "У пошуках цінностей"
  • Літо радісне й веселе
  • Садок радо відкриває двері для діток
  • Розвага "На Великдень"
  • Засідання педагогічної ради
  • Психологічний тренінг для батьків
  • Методичне об'єднання вихователів старших груп міста
  • Тренінг для педагогів в рамках Міжнародного проекту "Сприяння освіті"
  • Свято Миколая
  • Осінній ярмарок 2018
  • День Незалежності в дитячому садку
  • Конкурс "Фантазії пісочниці" 2018
  • Старти надій 2018
  • Презентація посібника "Україна у словах і барвах"
  • Семінар для керівників закладів дошкільної освіти
  • Семінар "Безмежний світ гри з LEGO"
  • Новая версия TIGER CMS
Показати усі новини
РОЗДІЛИ
  • Головна Давайте познайомимось Реєстрація до ДНЗ Адміністрація закладу Педагогічний колектив закладу Пріоритетні напрями Блоги педагогів Дистанційна освіта Бібліотека корисних посилань Досягаємо успіху разом Наші досягнення Методична робота з педагогами Творча майстерня Підвищення кваліфікації педагогічних працівників Атестація педагогічних працівників ЛІТНІЙ ПЕРІОД Інклюзивна освіта STOP булінг Цивільний захист та безпека життєдіяльності Фізичне здоров'я та психологічний імунітет Кабінет спеціалістів Для мам і тат, що люблять своїх малят Міні музей "Музей у валізі" Плекаємо таланти Ексклюзив від "Дзвіночка" Літературна студія "Живе слово" Міжнародний проект "Сприяння освіті" The LEGO Foundation Використання здоров'язбережувальних технологій Звіт про використання позабюджетних коштів Юридична сторінка Публічні закупівлі НАШЕ МЕНЮ Прозорість та інформаційна відкритість закладу Відкриті дані Фотогалерея Зворотній зв'язок Звернення громадян




Методична робота з педагогами

 ПЕДАГОГІЧНІ РАДИ

Серпень 2024 р.

  • Підсумки, виклики і реалії сьогодення. Педагогічний старт в умовах сьогодення (Підсумки роботи закладу дошкільної освіти за 2024-2025 навчальний рік. Завдання діяльності на 2025-2026 навчальний рік)
Листопад 2025 р.
  • Модифікація соціального і фізичного середовища в інклюзивних та групах спеціального призначення задля рівної участі всіх вихованців
Грудень 2024 р.
  • Підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладу дошкільної освіти у 2026 році
Лютий 2026 р.
  • Розвиток фінансової та економічної грамотності дошкільників у контексті освіти для сталого розвитку: міжнародний досвід та українська практика
Квітень 2026 р.
  • Удосконалення системи трудового виховання в дитячому садку

 КОНСУЛЬТАЦІЇ ДЛЯ ПЕДАГОГІВ

  • Навчально-методичне забезпечення освітнього процесу у 2025/2026 н. р.
  • Секрет успішного дня: як організувати себе для максимального результату
  • Як зробити ігровий день у дитячого садку цікавим
  • Професійні функції вихователів у звичайних та інклюзивних групах
  • Тьюторство як форма педагогічного супроводу дитини з ООП
  • Культура педагогічного спілкування з дітьми
  • Збереження життя та здоров'я в умовах війни та надзвичайних ситуацій: як правильно надати першу домедичну допомогу
  • Профілактика булінгу, формування ненасильницьких форм поведінки у дітейдошкільного віку
  • Формування економічної досвідченості дошкільників засобами гри
  • Як плекати у собі резильєнтність та чому це важливо?
  • Експресивні етюди для розвитку емоційного інтелекту дітей
  • Не дай собі «згоріти», або як уникнути професійного вигорання
  • Трудове виховання в процесі організованої й самостійної предметно-практичної діяльності дітей
  • Психологічне здоров'я вихователя: як уникнути професійного вигорання
  • П'ять методів самоменеджментудля планування роботи
Педагоги груп раннього віку
  • Шляхи удосконалення педагогічної роботи з дітьми раннього віку
  • Особливості організації пісочно-ігрового середовища та ігор в ньому дітей раннього віку
Педагоги груп спеціального призначення
  • Нейроігри в пісочниці: задоволення з користю
  • 3 умови формування правильної звуковимови у дітей
Педагоги інклюзивних груп
  • Пісочна терапія у розвитку дрібної моторики рук дітей з ООП
  • Діти сонця та діти дощу
Молоді педагоги
  • Екоіграшки для дітей в природі
  • Як залучити батьків вихованців до життя дитячого садка
Інструктор з фізичної культури
  • Яку основну та допоміжну документацію повинен вести інструктор з фізкультури?
  • У чому полягають обов'язки інструктора з фізкультури у роботі з дітьми з ООП
Музичні керівники
  • Музикуйте на музичних інструментах - справжніх, іграшкових чи виготовлених власноруч
  • Роль розвиваючих музичних ігор у розвитку почуття ритму і комунікативних рис характеру дошкільнят

ТВОРЧІ, ДИНАМІЧНІ, ІНІЦІАТИВНІ, МОНІТОРИНГОВІ ГРУПИ  

  • Моніторингова група «Розбудова внутрішньої системи якості освіти». Вивчення й внутрішнє оцінювання рівня освітніх і управлінських процесів за напрямом «Управлінські процеси закладу дошкільної освіти»
  • Творча група «Світ і особлива дитина»
  • Логопедичний клуб «Діалог»
ПЕДАГОГІЧНІ ЧИТАННЯ
  • «Жінки-легенди: 8 українок, що підкорили світ» (вересень 2025 р. - квітень 2026 р.)
СЕМІНАРИ
 
  • Семінар-практикум «Використання інноваційних освітніх технологій в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання» (вересень-листопад 2025 р.)
  • Семінар-практикум «Формування компетентності педагогів щодо економічного виховання дошкільників» (січень 2026 р.)
  • Семінар-практикум «Створення умов для реалізації трудового виховання дітей в ЗДО» (січень, березень, квітень 2026 р.) 
ВІДКРИТІ ПОКАЗИ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
 
  • Ігрова діяльність «Цікаво граємося - швидко розвиваємося» з використанням нейроігор (листопад 2025 р., вихователь старшої групи № 8 Світлана Інкляуз)
  • Заняття «Пригоди мишеняти» (сенсорно-пізнавальний розвиток) (лютий 2026 р., вихователь групи раннього віку № 2 Наталія Ткачук)
  • Заняття з економічного виховання «Подорож до магазину» (лютий 2026 р., вихователь молодшої групи № 4 Ірина Майструк)
  • Колективні перегляди організації трудової діяльності в різних вікових групах (квітень 2026 р.) 

КОНСУЛЬТАЦІЇ ДЛЯ ПЕДАГОГІВ 

  • Навчально-методичне забезпечення освітнього процесу у 2024/2025 навчальному році
  • Ігрові технології як засіб формування соціальної компетентності старших дошкільників
  • Особистісний розвиток дитини «Ініціативність - важлива якість лідера»
  • Які інструменти використовувати для розвитку лідерського потенціалу дошкільників
  • Професійне мовлення педагога - обов'язковий елемент загальної культури людини
  • Формування позитивного ставлення до навчання у дітей з особливими потребами
  • М'язова релаксація як засіб зниження тривожності у дітей
  • Методика використання дидактичних ігор з математичним змістом у розвитку пам'яті дітей дошкільного віку
  • Як організувати режимні моменти, пов'язані з харчуванням дошкільнят: правила для вихователя, правила для дитини
  • Як говорити з батьками про проблеми у вихованні
  • Активізація рухової діяльності дошкільників, як необхідність сьогодення
  • Розвиток естетичного смаку у дітей дошкільного віку через образотворчу діяльність
  • Дошка вибору для самостійних та активних дошкільників

Педагоги груп раннього віку

  • Спільна робота вихователя та сім'ї із соціальної адаптації дітей раннього віку
  • Використовуємо інтегрований підхід до організації освітнього процесу з дітьми раннього віку
  • Вплив забавлянки на процес формування словника дітей раннього віку
Вчителі-логопеди
  • Використання прийомів мнемотехніки на логопедичних заняттях
  • Форми взаємодії вчителя-логопеда і вихователя корекційної групи для дітей з порушеннями мови
Педагоги інклюзивних груп
  • Особливості організації навчання, створення передумов для соціалізації дітей дошкільного віку в умовах інклюзії» (методичні рекомендації)
  • «Так» і «Ні» в роботі з дитиною з особливими освітніми потребами
  • Значення ляльки-мотанки для формування духовний пріоритетів дітей з особливими потребами
Молоді педагоги
  • Як правильно здійснити планування
  • Як методично правильно організувати самостійну діяльність дошкільників

 

ПЕДАГОГІЧНІ РАДИ

Серпень 2023 р.  

 І. Основні орієнтири нового навчального року
(Підсумки роботи закладу дошкільної освіти за 2022-2023
навчальний рік. Завдання діяльності на 2023-2024 навчальний рік)
І. Теоретична частина
1.1 Аналіз виконання рішень попередньої педагогічної ради Інформація. Вих.-методист Кузьмінець А.
1.2 Підсумки роботи колективу за 2022-2023 навчальний рік та літній період. Довідка. Завідувач Рожок Т.
1.3 Що рік наступний нам готує? Обговорення та затвердження плану роботи на 2023-2024 н.р. Тендер педагогічних ідей.Вих.-методист Кузьмінець А., педагоги.
1.4 Затвердження складу творчої групи. Обговорення. Завідувач Рожок Т.
1.5 Затвердження програм інваріантного та варіативного складників стандарту дошкільної освіти, методичних посібників, форм планування освітньої роботи з дітьми на навчальний рік, розподілу часу на процеси життєдіяльності, орієнтовного розподілу часу на організовану життєдіяльність. Обговорення. Завідувач Рожок Т.
1.6 Організація освітньої діяльності на 2023-2024 н. р. Обговорення. Завідувач Рожок Т.
1.7 Обговорення та затвердження Освітньої програми КЗ «ДНЗ № 27 ВМР» на 2023-2024 н.р. Обговорення. Завідувач Рожок Т.
1.8 Альтернативні шляхи підвищення кваліфікації. Інформація. Вих.-методист Кузьмінець А.
ІІ. Практична частина
Методичний фестиваль «Мій професійний менталітет» (презентація дид. матеріалу та методичних посібників).Педагоги усіх вікових груп.
ІІІ. Вироблення проекту рішення педради

 Листопад 2023 р.

ІІ. Ігри з елементами спорту для дітей нового покоління

І. Теоретична частина 
1.1 Аналіз виконання рішень попереднього засідання педагогічної ради. Інформація. Завідувач Рожок Т.
1.2 Характеристика освітнього напряму «Особистість дитини. Спортивні ігри». Огляд-презентація.  Вихователь Ціхунь І.
1.3 Педагогічні умови використання спортивних ігор в практичній діяльності ЗДО.  Інформаційний дайджест.  Вих.-методист Кузьмінець А.
1.4 Спортивні ігри як головний чинник у розвитку рухових якостей дітей дошкільного віку. Інформаційне повідомлення. Старша сестра медичка. Медражевська Л.
1.5 Діти і спорт: мотивуємо дітей грати у спортивні ігри.  Коло ідей. Вих.-методист Кузьмінець А.
1.6 Створення умов для збереження здоров'я та фізичного розвитку дітей дошкільного віку. Довідка за результатами тематичного контролю.  Завідувач Рожок Т.
1.7 Затвердження плану підвищення кваліфікації педагогів на 2023 рік. Затвердження плану Завідувач Рожок Т.
ІІ. Практична частина
2.1 Основні помилки дорослих під час навчання дітей спортивних ігор. Практикум.   Вих.-методист Кузьмінець А.
2.2 Підсумки конкурсу-огляду з наповнення фізкультурних осередків атрибутами для ігор з елементами спорту.  Презентація
спортивно-ігрового інвентарю. Вихователі
 

Лютий 2024 р.

ІІІ. Українські традиції як засіб формування в дітей відчуття приналежності до своєї країни
 
І. Теоретична частина
1.1 Аналіз виконання рішень попередньої педагогічної ради. Інформація. Завідувач Рожок Т.
1.2 Цілісність, системність і послідовність планування й організаціії проєктної діяльності громадянсько-патріотичного змісту. Аналіз роботи вихователів. Вихователь-методист Кузьмінець А.
1.3 Малі форми усної народної творчості як складова національно-патріотичного виховання. З досвіду роботи. Вихователі молодших груп №№ 3, 8
1.4 Народні іграшки як засіб ознайомлення дітей з українськими ремеслами. З досвіду роботи. Вихователі середніх та старших груп №№ 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12
1.5 Календарна обрядовість у роботі з дітьми. З досвіду роботи. Педагоги всіх вікових груп
1.6 Стан роботи з національно-патріотичного виховання в ДНЗ. Довідка за результатами тематичного контролю. Вихователь-методист Кузьмінець А.
1.7 Звіти педагогів, які проходять атестацію. Звіти. Педагоги, які атестуються
ІІ. Практична частина
2.1 Народні ігри в житті сучасної дитини. Практикум. Вихователь-методист Кузьмінець А.
ІІІ. Вироблення проекту рішення педради

Квітень 2024 р. 

  ІV. Формування мистецько-творчої компетентності дитини дошкільного віку

І. Теоретична частина
1.1 Аналіз виконання рішень попереднього засідання педагогічної ради. Інформація. Завідувач Рожок Т.
1.2 Мистецькі осередки як чинник покращення якості освітнього процесу в рамках розділу «Дитина у світі мистецтва». Довідка за результатами тематичної перевірки. Завідувач Рожок Т., вих.-методист Кузьмінець А.
1.3 Етапи мистецького спілкування у формування емоційно-ціннісного ставлення як пріоритетної складової мистецько-творчої компетентності дитини. Бліц-опитування . Завідувач Рожок Т.
1.4 Альтернативні орієнтири: супровід-співробітництво та супровід-ініціювання мистецької діяльності дітей як орієнтир на застосування діяльнісно-пошукової моделі організації артосвіти. Методичні рекомендації. Вих.-методист Кузьмінець А.
1.5 Готовність дітей до шкільного навчання (старші групи). Довідка Завідувач Рожок Т., вих.-методист Кузьмінець А.
ІІ. Практична частина
2.1 Softskills як метод навчити дитину побачити красу, або бачити світ у картинах художників. Валізка педагогічних ідей. Вихователі
ІІІ. Вироблення проекту рішення педради

КОНСУЛЬТАЦІЇ ДЛЯ ПЕДАГОГІВ

Вересень

  1.  Розвивальне середовище не напоказ, а для дітей.  Завідувач Рожок Т.
  2. Завдання педагога в період адаптації до дошкільного закладу. Вихователі груп раннього віку. Вих.-методист Кузьмінець А.
  3. Біля джерел дитячої гідності: акценти для педагогів.  Молоді педагоги. Вих.-методист Кузьмінець А.

 Жовтень

  1. Організація самостійної рухової діяльності - важлива складова процесу фізичного виховання дошкільників. Завідувач Рожок Т.
  2. Читання з продовженням, Або «філософські години» з дітьми. Вих.-методист Кузьмінець А.
  3. Комунікативна вмотивованість дитячих висловлювань. Вчителі-логопеди. Завідувач Рожок Т.
  4. Інклюзивна освіта: ідея і практика. Педагоги інклюзивних груп. Вих.-методист Кузьмінець А.

Листопад

  1. Спортивна гра в системі оздоровчої та виховної роботи з дітьми.  Вих.-методист Кузьмінець А.
  2. Які здоров'язбережувальні технології доцільно використовувати на музичних заняттях: банк ідей. Музичні керівники. Завідувач Рожок Т.

Грудень

  1. Як повернути агресію батьків у конструктивне русло. Завідувач Рожок Т.
  2. Як ознайомлювати дошкільників з українською народною іграшкою. Вих.-методист Кузьмінець А.
  3. Розвиток мовленнєвих навичок дітей засобами нейроігор в пісочниці: задоволення з користю. Вихователі груп раннього віку. Вих.-методист Кузьмінець А.
  4. Як організувати проєктну діяльність дошкільників. Молоді педагоги. Завідувач Рожок Т.
Січень
  1. Як забезпечити високий ступінь активності та свободи дитини в організації ігрової діяльності.  Завідувач Рожок Т.
  2. Природний павербанк: практики емоційного спілкування з природою.  Вих.-методист Кузьмінець А.
  3. Логопедичний супровід дітей з ООП в закладах дошкільної освіти. Вчителі-логопеди. Вих.-методист Кузьмінець А.
Лютий
  1. Соціально-громадянська компетентність дошкільника: сучасний освітній вектор.  Завідувач Рожок Т.
  2. Українські народні традиції як засіб виховання дітей дошкільного віку.  Вих.-методист Кузьмінець А.
  3. Сучасні форми, методи та засоби формування мистецько-творчої компетентності дошкільників: музична діяльність. Музичні керівники. Вих.-методист Кузьмінець А.
  4. Літературні твори в роботі з дітьми з особливими потребами. Педагоги інклюзивних груп. Вчитель-логопед Комар О.
Березень
  1. Як організувати художньо-педагогічне спілкування з дітьми за творами живопису для дошкільнят. Завідувач Рожок Т.
  2. Економічна грамотність дошкільника. Вихователь Ціхунь І.
Квітень
  1. Якими компетентностями має володіти вихователь, у групі якого є дитина з ООП. Вих.-методист Кузьмінець А.
  2. Рефлексійний підхід до художньо-продуктивного образотворення. Вих.-методист Кузьмінець А.
Травень
  1. Розвиваємо в дітей активність у різних її проявах. Завідувач Рожок Т.
ТВОРЧІ, ДИНАМІЧНІ, ІНІЦІАТИВНІ ГРУПИ 
  • Творча група «Світ і особлива дитина»
  • Творча група «Гармонія руху» (в рамках проєкту «Єдина Україна»)
  • Логопедичний клуб «Діалог» (керівник: вчитель-логопед Комар О.)
ПЕДАГОГІЧНІ ЧИТАННЯ
  • «Славетні митці: життєвий і творчий шлях українських художників»

 

 

ПЕДАГОГІЧНІ РАДИ

Серпень 2022 р. 

Основні орієнтири нового навчального року
(Підсумки роботи закладу дошкільної освіти за 2021-2022
навчальний рік. Завдання діяльності на 2022-2023 навчальний рік)
I. Теоретична частина
1.1 Аналіз виконання рішень попереднього засідання педагогічної ради (інформація, картка контролю). Вихователь-методист: Кузьмінець А.
1.2 Підсумки роботи колективу за 2021-2022 навчальний рік та літній період (довідка). Завідувач: Рожок Т.
1.3 Що рік наступний нам готує? Обговорення та затвердження плану роботи на 2022-2023 н. р. (тендер педагогічних ідей). Завідувач: Рожок Т., вихователь-методист: Кузьмінець А.
1.4 Затвердження складу творчої групи. (Обговорення). Завідувач: Рожок Т., вихователь-методист: Кузьмінець А.
1.5 Затвердження програм інваріантного та варіативного складників стандарту дошкільної освіти, методичних посібників, форм планування освітньої роботи з дітьми на навчальний рік, розподілу часу на процеси життєдіяльності, орієнтовного розподілу часу на організовану життєдіяльність (обговорення). Вихователь-методист: Кузьмінець А.
1.6 Організація освітньої діяльності на період дії правового режиму воєнного стану (обговорення). Завідувач: Рожок Т.
1.7 Обговорити та затвердити Освітню програму КЗ «ДНЗ № 27 ВМР» на 2022-2023 н. р. (обговорення). Завідувач: Рожок Т.
II. Практична частина
1. Мій професійний менталітет (методичний фестиваль). Педагоги усіх вікових груп
III. Вироблення проекту педради
  
Листопад 2022 р. 

Моделювання освітнього, предметно-розвивального середовища як необхідна умова для здійснення процесу розвитку особистості вихованців на кожному з етапів його розвитку в дошкільному закладі

I. Теоретична частина
1.1 Аналіз виконання рішень попереднього засідання педагогічної ради (інформація, картка контролю). Завідувач: Рожок Т.
1.2 Провідні принципи моделювання освітнього середовища в ЗДО (практичні поради). Вихователь-методист: Кузьмінець А.
1.3 Результати вивчення стану раціонального моделювання освітнього середовища (довідка за результатами тематичного контролю). Завідувач: Рожок Т., вихователь-методист: Кузьмінець А.
1.4 «Пізнавальний Box» - маніпулятивні ігри, що зумовлюють пізнавальну діяльність та соціальну адаптацію вихованців з особливими освітніми потребами (презентація досвіду роботи). Вихователі: Майструк І., Прищепа І.,Майборода Н., Марухно О., Червінська Н.
1.5 Затвердження плану підвищення кваліфікації педагогів на 2023 рік (затвердження плану). Завідувач: Рожок Т.
II. Практична частина
2.1 Оптимальні умови для розвитку кожної особистості (бліц-опитування). Вихователь-методист: Кузьмінець А.
2.2 «Стала гра - сталий розвиток». Мотивуючий простір (аукціон
LEGO ігор). Педагоги усіх вікових груп
III. Вироблення проекту педради

Лютий 2023 р.

Формування морально-патріотичних почуттів у процесі вивчення культурно-історичної спадщини рідного краю

I. Теоретична частина1.1 Аналіз виконання рішень попереднього засідання педагогічної ради (інформація, картка контролю). Вихователь-методист: Кузьмінець А.

1.2 Методи формування патріотичних почуттів у дошкільників в ході дослідження історичних і духовних цінностей рідного краю (банк ідей). Завідувач: Рожок Т.
1.3 Завдання патріотичного виховання дошкільників відповідно до вимог Базового компоненту дошкільної освіти. Інтерактивна вправа «Намалюй символ-поняття патріотизм» (методичний аспект). Вихователь-методист: Кузьмінець А.
1.4 Формування патріотичних почуттів у дошкільників (довідка за результатами тематичної перевірки). Завідувач: Рожок Т.
1.5 «Із скарбниць народних - до сердець дитячих» (хвилинки набутого досвіду). Педагоги
1.6 Звіти педагогів, які проходять атестацію. Педагоги, які атестуються.
II. Практична частина
2.1 «Патріотичне виховання: як зробити дієвим» (коучинг). Вихователь-методист: Кузьмінець А.
2.2 Огляд-конкурс на кращий міні-музей групи «Традиції рідного краю»: підводимо підсумки (віртуальна подорож до міні-музеїв груп). Вихователь-методист: Кузьмінець А.
2.3 «Багата, гарна і єдина - найкраща в світі Батьківщина» (виставка посібників та дидактичних ігор з проблеми). Педагоги.
III. Вироблення проекту педради 

Квітень 2022 р.

Формування ціннісних орієнтирів особистості на засадах образотворення в арт-освіті дітей дошкільного віку

I. Теоретична частина
1.1 Аналіз виконання рішень попереднього засідання педагогічної ради (інформація, картка контролю). Завідувач: Рожок Т.
1.2 Артосвіта (педагогічний тезаурус). Вихователь-методист: Кузьмінець А.
1.3 Організація і використання дітьми мистецького простору в групах ЗДО (довідка за результатами тематичної перевірки). Завідувач: Рожок Т., вихователь-методист: Кузьмінець А.
1.4 «Допоможи мені зробити це самому» - метод М. Монтессорі надання дитині повної свободи самовираження і дій (поради і рекомендації для занять з малюками). Вихователь: Гудована О.
II. Практична частина
2.1 Застосування діяльнісно-пошукової моделі організації артосвіти (ділова гра). Вихователь-методист: Кузьмінець А.
2.2 Алгоритм мистецької взаємодії педагога й дітей під час художньо-продуктивного образотворення (фішбоун). Педагоги
III. Вироблення проекту педради

 КОНСУЛЬТАЦІЇ ДЛЯ ПЕДАГОГІВ 

Вересень

  1. Навчально-методичне забезпечення освітнього процесу у 2022/2023 навчальному році. Педагоги. Завідувач Рожок Т.
  2. Розробляємо портфоліо дитини з ООП (асистенти вихователя). Педагоги інклюзивних груп. Вихователь-методист Кузьмінець А.
Жовтень
  1. Як створити особистий простір дитини або що таке «халабудна педагогіка»?  Педагоги. Завідувач Рожок Т.
  2. Патріотичне виховання дітей дошкільного віку.  Педагоги. Вихователь-методист Кузьмінець А.
  3. Використовуємо інтегрований підхід до організації освітнього процесу з дітьми раннього віку. Педагоги груп раннього віку.  Завідувач Рожок Т. 
  4. Сприяння самостійному висловлюванню відповідей, висновків, аналізу ситуацій. Вчителі-логопеди. Вихователь-методист Кузьмінець А.
Листопад
  1. Патріотичне виховання дошкільників: сучасні підходи до впровадження педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського. Педагоги. Вихователь Панчишина М.
  2. Музикуйте на музичних інструментах - справжніх, іграшкових чи виготовлених власноруч. Музичні керівники. Завідувач Рожок Т. 
Грудень
  1. Навчання дітей через керовані та вільні ігри.  Педагоги. Вихователь-методист Кузьмінець А.
  2. Виховуємо у малят позитивні звички. Педагоги груп раннього віку. Вихователь-методист Кузьмінець А.
Січень
  1. Стимульні ситуації для сталої поведінки. Педагоги. Завідувач Рожок Т.
  2. Театр і театралізована діяльність у практиці логопедичної роботи.  Вчителі-логопеди. Вихователь-методист Кузьмінець А.
Лютий
  1. Спостережливий вихователь: який він? Педагоги. Вихователь-методист Кузьмінець А.
  2. Роль розвиваючих музичних ігор у розвитку почуття ритму і комуніка-тивних рис характеру дошкільнят. Музичні керівники. Вихователь-методист Кузьмінець А.
  3. Розвиваємо емоції у дітей із затримкою психічного розвитку Педагоги інклюзивних груп. Вихователь-методист Кузьмінець А.
Березень
  1. Розвиток адекватної самооцінки в дошкільників.  Педагоги. Завідувач Рожок Т.
Квітень
  1. Ведемо до природи стежинами поезії. Педагоги. Вихователь-методист Кузьмінець А.
Травень
  1. Підтримка бажання дітей «Хочу все знати». Педагоги. Вихователь-методист Кузьмінець А.