НОВИНИ
  • Конкурс «Мистецька весна єдності!»
  • Світле свято Великодня!
  • Гордість України – Леся Українка
  • Свято Стрітення
  • Благодійна акція "Подаруємо новорічний настрій для дітей з прифронтових громад"
  • Участь у проєкті «Eco WordKids»
  • Конкурс "Дитячі історії про ..."
  • Благодійний осінній ярмарок - 2024
  • Спортивні перегони "Перші кроки"
  • Конкурс «Таланти твої, Україно!»
  • Конкурс дитячої творчості "ДИТЯЧІ ІСТОРІЇ ПРО ..."
  • Підсумки Всеукраїнського проєкту «Єдина Україна»
  • Місяць цифрової грамотності
  • Кришечки на "КРИЛА"
  • Виставка інсталяцій творчих робіт "МИР - ЦЕ ..."
  • Челендж «Вінниця – 660!»
  • День Української Державності
  • Міжнародний день захисту дітей 2023
  • Конкурс "Україна незламна, сильна, талановита"
  • Підсумки І туру конкурсу-виставки "Берегиня роду українського"
  • Виставка конкурс ляльки-мотанки "Берегиня роду українського"
  • Ми творимо планету власноруч!
  • Перемога у конкурсі!
  • Тиждень знань безпеки життєдіяльності
  • ВАЖЛИВО! ЩОДО РЕЄСТРАЦІЇ ДІТЕЙ
  • Експрес-конкурс проєктів "Разом - стійкіші"
  • Благодійна акція "Від дитини до дитини"
  • Ми - нащадки великого Кобзаря
  • Повернення до роботи КЗ "ДНЗ № 27 ВМР"
  • Інформаційний марафон «Дбаємо про фізичне здоров’я та психологічний імунітет»
  • Гаряча Лінія психологічної допомоги і підтримки для дорослих і дітей
  • Вчитися онлайн, виявляється, не важко, ще й цікаво!
  • Челендж челенджу «Діти PROмісто: 659 фраз»
  • Спортивні перегони "Перші кроки"
  • Підсумки акції у рамках проєкту #Освітня_родина_допомагаємо_перемагаємо
  • Акція у рамках проєкту #Освітня_родина_допомагаємо_перемагаємо
  • Підсумки I туру Конкурсу "З Україною В серці"
  • Флешмоб "Моя родина у вишиванці"
  • Конкурс "З Україною в серці"
  • Екологічний марафон "Ми творимо планету власноруч"
  • Тиждень знань безпеки життєдіяльності
  • Акція "Посади дерево і квітку"
  • Колективний перегляд "Місто Намистинок та чарівні ігри Феї Намистинки"
  • Інформаційно-роз'яснювальний тижневик "Рівний рівному"
  • ДІЯ. ЦИФРОВА ОСВІТА
  • Тиждень знань безпеки життєдіяльності 15.11.2021 - 19.11.2021
  • Літо, літечко прийшло, дітям радість принесло!
  • Екологічний марафон "Ми творимо планету власноруч"
  • Тиждень знань безпеки життєдіяльності
  • Онлайн-Конкурс "Колискова пісня"
  • Інформаційний марафон "Здоров'я як стиль життя"
  • УВАГА!! Конкурс "Спортивні дошкільнята"
  • Прийом дітей після відновлення роботи закладу
  • Відновлення роботи закладу
  • Онлайн конкурс "Розмай дитячих талантів"
  • УВАГА! КАРАНТИН!
  • Заняття "Подорож з Софією Прекрасною"
  • Конкурс кулінарних шедеврів
  • Методичне об'єднання вихователів-методистів
  • Квест "У пошуках цінностей"
  • Літо радісне й веселе
  • Садок радо відкриває двері для діток
  • Розвага "На Великдень"
  • Засідання педагогічної ради
  • Психологічний тренінг для батьків
  • Методичне об'єднання вихователів старших груп міста
  • Тренінг для педагогів в рамках Міжнародного проекту "Сприяння освіті"
  • Свято Миколая
  • Осінній ярмарок 2018
  • День Незалежності в дитячому садку
  • Конкурс "Фантазії пісочниці" 2018
  • Старти надій 2018
  • Презентація посібника "Україна у словах і барвах"
  • Семінар для керівників закладів дошкільної освіти
  • Семінар "Безмежний світ гри з LEGO"
  • Новая версия TIGER CMS
Показати усі новини
РОЗДІЛИ
  • Головна Давайте познайомимось Реєстрація до ДНЗ Адміністрація закладу Педагогічний колектив закладу Пріоритетні напрями Блоги педагогів Дистанційна освіта Бібліотека корисних посилань Досягаємо успіху разом Наші досягнення Методична робота з педагогами Творча майстерня Підвищення кваліфікації педагогічних працівників Атестація педагогічних працівників ЛІТНІЙ ПЕРІОД Інклюзивна освіта STOP булінг Цивільний захист та безпека життєдіяльності Фізичне здоров'я та психологічний імунітет Кабінет спеціалістів Для мам і тат, що люблять своїх малят Міні музей "Музей у валізі" Плекаємо таланти Ексклюзив від "Дзвіночка" Літературна студія "Живе слово" Міжнародний проект "Сприяння освіті" The LEGO Foundation Використання здоров'язбережувальних технологій Звіт про використання позабюджетних коштів Юридична сторінка Публічні закупівлі НАШЕ МЕНЮ Прозорість та інформаційна відкритість закладу Відкриті дані Фотогалерея Зворотній зв'язок Звернення громадян




Методична робота з педагогами

2024-2025 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

КОНСУЛЬТАЦІЇ ДЛЧ ПЕДАГОГІВ 

  • Навчально-методичне забезпечення освітнього процесу у 2024/2025 навчальному році
  • Ігрові технології як засіб формування соціальної компетентності старших дошкільників
  • Особистісний розвиток дитини «Ініціативність - важлива якість лідера»
  • Які інструменти використовувати для розвитку лідерського потенціалу дошкільників
  • Професійне мовлення педагога - обов'язковий елемент загальної культури людини
  • Формування позитивного ставлення до навчання у дітей з особливими потребами
  • М'язова релаксація як засіб зниження тривожності у дітей
  • Методика використання дидактичних ігор з математичним змістом у розвитку пам'яті дітей дошкільного віку
  • Як організувати режимні моменти, пов'язані з харчуванням дошкільнят: правила для вихователя, правила для дитини
  • Як говорити з батьками про проблеми у вихованні
  • Активізація рухової діяльності дошкільників, як необхідність сьогодення
  • Розвиток естетичного смаку у дітей дошкільного віку через образотворчу діяльність
  • Дошка вибору для самостійних та активних дошкільників

Педагоги груп раннього віку

  • Спільна робота вихователя та сім'ї із соціальної адаптації дітей раннього віку
  • Використовуємо інтегрований підхід до організації освітнього процесу з дітьми раннього віку
  • Вплив забавлянки на процес формування словника дітей раннього віку
Вчителі-логопеди
  • Використання прийомів мнемотехніки на логопедичних заняттях
  • Форми взаємодії вчителя-логопеда і вихователя корекційної групи для дітей з порушеннями мови
Педагоги інклюзивних груп
  • Особливості організації навчання, створення передумов для соціалізації дітей дошкільного віку в умовах інклюзії» (методичні рекомендації)
  • «Так» і «Ні» в роботі з дитиною з особливими освітніми потребами
  • Значення ляльки-мотанки для формування духовний пріоритетів дітей з особливими потребами
Молоді педагоги
  • Як правильно здійснити планування
  • Як методично правильно організувати самостійну діяльність дошкільників

 

2023-2024 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

ПЕДАГОГІЧНІ РАДИ

 І. Основні орієнтири нового навчального року
(Підсумки роботи закладу дошкільної освіти за 2022-2023
навчальний рік. Завдання діяльності на 2023-2024 навчальний рік)
 31.08.2023
І. Теоретична частина
1.1 Аналіз виконання рішень попередньої педагогічної ради Інформація. Вих.-методист Кузьмінець А.
1.2 Підсумки роботи колективу за 2022-2023 навчальний рік та літній період. Довідка. Завідувач Рожок Т.
1.3 Що рік наступний нам готує? Обговорення та затвердження плану роботи на 2023-2024 н.р. Тендер педагогічних ідей.Вих.-методист Кузьмінець А., педагоги.
1.4 Затвердження складу творчої групи. Обговорення. Завідувач Рожок Т.
1.5 Затвердження програм інваріантного та варіативного складників стандарту дошкільної освіти, методичних посібників, форм планування освітньої роботи з дітьми на навчальний рік, розподілу часу на процеси життєдіяльності, орієнтовного розподілу часу на організовану життєдіяльність. Обговорення. Завідувач Рожок Т.
1.6 Організація освітньої діяльності на 2023-2024 н. р. Обговорення. Завідувач Рожок Т.
1.7 Обговорення та затвердження Освітньої програми КЗ «ДНЗ № 27 ВМР» на 2023-2024 н.р. Обговорення. Завідувач Рожок Т.
1.8 Альтернативні шляхи підвищення кваліфікації. Інформація. Вих.-методист Кузьмінець А.
ІІ. Практична частина
Методичний фестиваль «Мій професійний менталітет» (презентація дид. матеріалу та методичних посібників).Педагоги усіх вікових груп.
ІІІ. Вироблення проекту рішення педради
 
ІІ. Ігри з елементами спорту для дітей нового покоління
11.2023 
І. Теоретична частина 
1.1 Аналіз виконання рішень попереднього засідання педагогічної ради. Інформація. Завідувач Рожок Т.
1.2 Характеристика освітнього напряму «Особистість дитини. Спортивні ігри». Огляд-презентація.  Вихователь Ціхунь І.
1.3 Педагогічні умови використання спортивних ігор в практичній діяльності ЗДО.  Інформаційний дайджест.  Вих.-методист Кузьмінець А.
1.4 Спортивні ігри як головний чинник у розвитку рухових якостей дітей дошкільного віку. Інформаційне повідомлення. Старша сестра медичка. Медражевська Л.
1.5 Діти і спорт: мотивуємо дітей грати у спортивні ігри.  Коло ідей. Вих.-методист Кузьмінець А.
1.6 Створення умов для збереження здоров'я та фізичного розвитку дітей дошкільного віку. Довідка за результатами тематичного контролю.  Завідувач Рожок Т.
1.7 Затвердження плану підвищення кваліфікації педагогів на 2023 рік. Затвердження плану Завідувач Рожок Т.
ІІ. Практична частина
2.1 Основні помилки дорослих під час навчання дітей спортивних ігор. Практикум.   Вих.-методист Кузьмінець А.
2.2 Підсумки конкурсу-огляду з наповнення фізкультурних осередків атрибутами для ігор з елементами спорту.  Презентація
спортивно-ігрового інвентарю. Вихователі
 
ІІІ. Українські традиції як засіб формування в дітей відчуття приналежності до своєї країни

 02. 2024

І. Теоретична частина
1.1 Аналіз виконання рішень попередньої педагогічної ради. Інформація. Завідувач Рожок Т.
1.2 Цілісність, системність і послідовність планування й організаціії проєктної діяльності громадянсько-патріотичного змісту. Аналіз роботи вихователів. Вихователь-методист Кузьмінець А.
1.3 Малі форми усної народної творчості як складова національно-патріотичного виховання. З досвіду роботи. Вихователі молодших груп №№ 3, 8
1.4 Народні іграшки як засіб ознайомлення дітей з українськими ремеслами. З досвіду роботи. Вихователі середніх та старших груп №№ 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12
1.5 Календарна обрядовість у роботі з дітьми. З досвіду роботи. Педагоги всіх вікових груп
1.6 Стан роботи з національно-патріотичного виховання в ДНЗ. Довідка за результатами тематичного контролю. Вихователь-методист Кузьмінець А.
1.7 Звіти педагогів, які проходять атестацію. Звіти. Педагоги, які атестуються
ІІ. Практична частина
2.1 Народні ігри в житті сучасної дитини. Практикум. Вихователь-методист Кузьмінець А.
ІІІ. Вироблення проекту рішення педради

  ІV. Формування мистецько-творчої компетентності дитини дошкільного віку

04.2024
І. Теоретична частина
1.1 Аналіз виконання рішень попереднього засідання педагогічної ради. Інформація. Завідувач Рожок Т.
1.2 Мистецькі осередки як чинник покращення якості освітнього процесу в рамках розділу «Дитина у світі мистецтва». Довідка за результатами тематичної перевірки. Завідувач Рожок Т., вих.-методист Кузьмінець А.
1.3 Етапи мистецького спілкування у формування емоційно-ціннісного ставлення як пріоритетної складової мистецько-творчої компетентності дитини. Бліц-опитування . Завідувач Рожок Т.
1.4 Альтернативні орієнтири: супровід-співробітництво та супровід-ініціювання мистецької діяльності дітей як орієнтир на застосування діяльнісно-пошукової моделі організації артосвіти. Методичні рекомендації. Вих.-методист Кузьмінець А.
1.5 Готовність дітей до шкільного навчання (старші групи). Довідка Завідувач Рожок Т., вих.-методист Кузьмінець А.
ІІ. Практична частина
2.1 Softskills як метод навчити дитину побачити красу, або бачити світ у картинах художників. Валізка педагогічних ідей. Вихователі
ІІІ. Вироблення проекту рішення педради

 

КОНСУЛЬТАЦІЇ ДЛЯ ПЕДАГОГІВ

Вересень

  1.  Розвивальне середовище не напоказ, а для дітей.  Завідувач Рожок Т.
  2. Завдання педагога в період адаптації до дошкільного закладу. Вихователі груп раннього віку. Вих.-методист Кузьмінець А.
  3. Біля джерел дитячої гідності: акценти для педагогів.  Молоді педагоги. Вих.-методист Кузьмінець А.

 Жовтень

  1. Організація самостійної рухової діяльності - важлива складова процесу фізичного виховання дошкільників. Завідувач Рожок Т.
  2. Читання з продовженням, Або «філософські години» з дітьми. Вих.-методист Кузьмінець А.
  3. Комунікативна вмотивованість дитячих висловлювань. Вчителі-логопеди. Завідувач Рожок Т.
  4. Інклюзивна освіта: ідея і практика. Педагоги інклюзивних груп. Вих.-методист Кузьмінець А.

Листопад

  1. Спортивна гра в системі оздоровчої та виховної роботи з дітьми.  Вих.-методист Кузьмінець А.
  2. Які здоров'язбережувальні технології доцільно використовувати на музичних заняттях: банк ідей. Музичні керівники. Завідувач Рожок Т.

 

Грудень

  1. Як повернути агресію батьків у конструктивне русло. Завідувач Рожок Т.
  2. Як ознайомлювати дошкільників з українською народною іграшкою. Вих.-методист Кузьмінець А.
  3. Розвиток мовленнєвих навичок дітей засобами нейроігор в пісочниці: задоволення з користю. Вихователі груп раннього віку. Вих.-методист Кузьмінець А.
  4. Як організувати проєктну діяльність дошкільників. Молоді педагоги. Завідувач Рожок Т.
Січень
  1. Як забезпечити високий ступінь активності та свободи дитини в організації ігрової діяльності.  Завідувач Рожок Т.
  2. Природний павербанк: практики емоційного спілкування з природою.  Вих.-методист Кузьмінець А.
  3. Логопедичний супровід дітей з ООП в закладах дошкільної освіти. Вчителі-логопеди. Вих.-методист Кузьмінець А.
Лютий
  1. Соціально-громадянська компетентність дошкільника: сучасний освітній вектор.  Завідувач Рожок Т.
  2. Українські народні традиції як засіб виховання дітей дошкільного віку.  Вих.-методист Кузьмінець А.
  3. Сучасні форми, методи та засоби формування мистецько-творчої компетентності дошкільників: музична діяльність. Музичні керівники. Вих.-методист Кузьмінець А.
  4. Літературні твори в роботі з дітьми з особливими потребами. Педагоги інклюзивних груп. Вчитель-логопед Комар О.
Березень
  1. Як організувати художньо-педагогічне спілкування з дітьми за творами живопису для дошкільнят. Завідувач Рожок Т.
  2. Економічна грамотність дошкільника. Вихователь Ціхунь І.
Квітень
  1. Якими компетентностями має володіти вихователь, у групі якого є дитина з ООП. Вих.-методист Кузьмінець А.
  2. Рефлексійний підхід до художньо-продуктивного образотворення. Вих.-методист Кузьмінець А.
Травень
  1. Розвиваємо в дітей активність у різних її проявах. Завідувач Рожок Т.  ТВОРЧІ, ДИНАМІЧНІ, ІНІЦІАТИВНІ ГРУПИ
План роботи творчої групи
«Світ і особлива дитина»

Мета: здійснювати методичний супровід вихователів та асистентів вихователів інклюзивної групи.

Очікуваний результат: складання методичних рекомендації щодо організації та змісту інклюзивного навчання дітей із особливими освітніми потребами.

Вересень 2023 р.

  • Організаційне засідання. Розподіл обов'язків, затвердження плану роботи. Інформація, план.  Вихователь-методист Кузьмінець А.

Жовтень - грудень 2023 р. 

  • Вивчення та опрацювання нормативно-правових документів з питань інклюзивної освіти. Круглий стіл Вих.-методист Кузьмінець А., педагоги.
Жовтень 2023 р.
  1. Доповнення інформаційного дайджесту «Індекс інклюзії». Інформаційний дайджест  Вих.-методист Кузьмінець А.
  2. Основні завдання соціально-психологічної служби в роботі з дітьми з особливими потребами. Методичний міст. Вих.-методист Кузьмінець А.
  3. Використання засобів мистецтва для розвитку особистості. Година спілкування. Вих.-методист Кузьмінець А., муз. кер. Ткач О.
  4. Інклюзивна освіта: ідея і практика. Консультація. Вих.-методист Кузьмінець А.
Листопад 2023 р.
  •  Створення безбар'єрного середовища в навчанні дітей. Консультація. Вихователь-методист Кузьмінець А.

 Грудень 2023 р.

  • Навчання і розвиток дітей з розладами аутистичного спектру. Проблемний стілВч.-логопед Комар О.
Січень 2024 р.
  • Адаптація в середовище дітей з особливими освітніми потребами. Проблемна бесіда. Вих.-методист Кузьмінець А., вч.-логопед Комар О.

Лютий 2024 р.

  • Дотримання режиму дня та режиму прогулянок. Денний сон. Поради спеціаліста. Ст. сестра мед. Медражевська Л.
Березень 2024 р.
  • Вдосконалення моторики (рухливі ігри, вправи, використання спортивного обладнання, маніпулювання предметами). Синтез думок  Вих.-методист Кузьмінець А., члени ТГ
Вересень - травень
Психолого-педагогічна вітальня:
  • Деонтологія інклюзивної освіти та професійні компетентності педагога інклюзивної групи. Семінар-тренінг. Вих.-методист Кузьмінець А.
  • Трикутник психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП (створення інтелектуальної карти). Тренінг. Вч.-логопеди Комар О., Татарчук С.

Батьківський порадник «Психологічна допомога батькам дітей з особливими освітніми потребами». Консультації, рекомендації, поради, пам'ятки Січень 2023 р. - березень 2024 р. Вих.-методист Кузьмінець А., члени ТГ

Бюро педагогічних знахідок. Поділись надбаннями. Травень 2024 р. Вихователі інклюзивних груп, асистенти вихователів.

Підведення підсумків та окреслення результатів роботи творчої групи. Аналіз досягнень розвитку дітей Презентація напрацювань ТГ, звіт Травень 2024 р. Члени ТГ

 

План роботи творчої групи
«Гармонія руху»
(в рамках проєкту «Єдина Україна»)

Мета: спонукати педагогів щодо впровадження нових підходів до фізкультурно-оздоровчої роботи та спортивно-масових заходів в ЗДО; формування нових цінностей засобами фізичної культури і спорту; підвищення мотивації до здорового способу життя; трансформації методичних наробок у практику роботи з дітьми; створення атмосфери відповідальності за кінцевий результат своєї роботи.

 Завдання:

  • впроваджувати нову модель дитячого спорту та організацію занять з фізичної культури на засадах партнерства заради посилення соціальної згуртованості;
  • підвищувати якості фізичного виховання, оновлення змісту та форм організації на основі використання модифікованого обладнання;
  • віднайти ефективні форми і методи організації процесу фізичного виховання, активності й свідомості дітей та педагогів;
  • використовувати адаптовані вправи та ігрові діяльності для розвитку партнерства у дошкільному спорті та фізичній культурі задля досягнення соціальних та поведінкових змін, протидії булінгу в дошкільному середовищі; навчити педагогів модифікувати та адаптувати вправи та ігри до формування життєвих навичок концепції «Спорт заради розвитку».
Вересень 2023 р.
  •  Організаційне засідання. Обговорення плану роботи.  Обговорення тематики у загальному колі, план роботи. Музичний керівник Ткач О., члени творчої групи.
  • Ознайомлення з особливостями впровадження концепції «Спорту заради розвитку» та програми її реалізації в Україні. Інформаційний огляд.  Вих.-методист Кузьмінець А.
  • «Цікава фізкультура».  Тренінг.  Вих.-методист Кузьмінець А.

 Вересень - Листопад 2023 р.

  • Розроблення конспектів фізкультурно-оздоровчих занять та спортивних заходів з дітьми.  Розробка заходів.Члени творчої групи
  • Проведення масових дійств та фізкультурно-оздоровчих занять з дітьми з впровадження концепції «Спорт заради розвитку». Презентація заходів, 1-2 р/т. Вихователі середніх та старших груп №№ 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12

Грудень 2023 р.

Оформлення напрацьованих методичних матеріалів.
  • Обговорення одержаних результатів, узагальнення та оцінювання роботи.  Музичний керівник Ткач О.
  • Оформлення звіту творчої групи про проведену роботу.
  • Вироблення рекомендацій з досвіду роботи творчої групи щодо проведення масових дійств та фізкультурно-оздоровчих занять з дітьми. Члени творчої групи

 План роботи логопедичного клубу 

«Діалог»

Провідна проблема: збільшення кількості дітей з мовними порушеннями; відсутність у батьків належного рівня елементарних теоретичних та практичних знань щодо попередження та корекції мовлення у дітей.

Мета: удосконалити систему організації корекційної роботи з дітьми, які мають порушення мовлення; ознайомити батьків з основними напрямками корекційної роботи, спонукати батьків до співпраці

Керівник: вчитель-логопед Комар О.

Вересень 2023 р.

  • Організаційне засідання. Розподіл обов'язків затвердження плану роботи. Інформація, план  Вчитель-логопед Комар О.
  • Анкетування щодо визначення рівня логопедичних знань батьків дітей із порушенням мовлення.  Анкетування. Члени ініціативної групи.
Жовтень 2023 р.
  • Особливості виховання дітей з порушеннями мовлення у сім'ї. Консультація. Вч.-логопед Татарчук С.
Листопад 2023 р.
  • Шляхи розв'язання проблем мовленнєвого розвитку дитини. «Причини мовленнєвих порушень. Роль дорослого у мовленнєвому розвитку дитини», «Виконання артикуляційної гімнастики вдома». Круглий стіл. Вчителі-логопеди Комар О., Татарчук С.
Грудень 2023 р.
  • Правильне дихання - запорука гарного мовлення (виготовлення атрибутів для дихання з підручних матеріалів). Майстер-клас. Вч.-логопед Комар О., вихователь Панчишина М.
Січень 2024 р.
  • Пальчиками граємо - мову розвиваємо. Практикум. Вч.-логопед Татарчук С., вихователь Каневська Т.
Лютий 2024 р. 
  • Розвиток слухового сприймання у дітей дошкільного віку. Ігри та вправи на розвиток слухової уваги, сприймання, пам'яті. Практикум. Вч.-логопед Комар О., вихователь Ціхунь І.
Березень 2024 р.
  • Щоб звуки гарно вимовляти, треба в мовні ігри грати. Буклети для батьків. Вихователь Панчишина М.
Квітень 2024 р.
  • Логоритмічні вправи для автоматизації звуків та стимулювання активного мовлення. Тренінг. Вч.-логопеди Комар О., Татарчук С.
Травень 2024 р. 
  • Цікава співпраця, веселі забави - згадаймо сьогодні, як ми працювали (обговорення динаміки корекції мовленнєвих порушень у дітей). Круглий стіл, запитання - відповіді. Члени ініціативної групи.
  • Підведення підсумків та окреслення результатів роботи клубу. Презентація напрацювань ЛК, звіт. Вчитель-логопед Комар О.

 

Педагогічні читання
«Славетні митці: життєвий і творчий шлях українських художників»

Мета: підвищення науково-методичного рівня професійної компетентності педагогів; залучення вихователів до більш детального ознайомлення з українськими митцями та їхньою творчістю рекомендованих для сприймання дошкільниками згідно з Освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років «Дитина»; забезпечення обміном професійного досвіду щодо ознайомлення дошкільників з репродукціями художніх картин українських художників.

Категорія слухачів: педагоги закладу

Кількість занять: 4 години

Керівник: вихователь-методист Кузьмінець А.

I. Організаційна частина
1.1 Ознайомлення з планом роботи. 
1.2 Розподіл завдань та обов'язків
1.3 Ознайомлення з переліком рекомендованої літератури. Вересень 2023 р. Вихователь-методист Кузьмінець А.

II. Основна частина

2.1 Юрій Камишний - сучасний український художник. Вересень 2023 р. Вихователь Марухно О.
2.2 Олексій Шовкуненко - український маляр-аквареліст, майстер пейзажу і портрета, педагог. Жовтень 2023 р. Вихователь Пащенко В.
2.3 Співець української природи Микола Бурачек. Листопад 2023 р. Вихователь Щербацька Т.
2.4 Сергій Шишко - майстер з власним почерком. Грудень 2023 р. Вихователь Бойко О.
2.5 Катерина Василівна Білокур - видатна народна майстриня України.  Грудень 2023 р. Вихователь Каневська Т.
2.6 Художній талант Марії Оксентіївни Приймаченко. Січень 2024 р. Вихователь Червінська Н.
Олександр Мурашко: геній українського відродження. Січень 2024 р. Вихователь Кобринчук О.
2.7 Федір Кричевський - художник-новатор. Лютий 2024 р. Вихователь Іоніна І.
2.8 Творча спадщина Тараса Григоровича Шевченка - нова яскрава сторінка історії української художньої культури. Березень 2024 р. Вихователь Ціхунь І.
2.9 Тетяна Яблонська. Художниця, яку назавжди полонило Поділля. Квітень 2024 р. Вихователь Майборода Н.

ІІІ. Заключна частина

3.1 Узагальнення матеріалів та методичних рекомендацій. Квітень 2024 р. Вих.-методист Кузьмінець А.

 

 

 

2022-2023 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

ПЕДАГОГІЧНІ РАДИ

 І Тема: Основні орієнтири нового навчального року
(Підсумки роботи закладу дошкільної освіти за 2021-2022
навчальний рік. Завдання діяльності на 2022-2023 навчальний рік)

31.08.2022 
I. Теоретична частина
1.1 Аналіз виконання рішень попереднього засідання педагогічної ради (інформація, картка контролю). Вихователь-методист: Кузьмінець А.
1.2 Підсумки роботи колективу за 2021-2022 навчальний рік та літній період (довідка). Завідувач: Рожок Т.
1.3 Що рік наступний нам готує? Обговорення та затвердження плану роботи на 2022-2023 н. р. (тендер педагогічних ідей). Завідувач: Рожок Т., вихователь-методист: Кузьмінець А.
1.4 Затвердження складу творчої групи. (Обговорення). Завідувач: Рожок Т., вихователь-методист: Кузьмінець А.
1.5 Затвердження програм інваріантного та варіативного складників стандарту дошкільної освіти, методичних посібників, форм планування освітньої роботи з дітьми на навчальний рік, розподілу часу на процеси життєдіяльності, орієнтовного розподілу часу на організовану життєдіяльність (обговорення). Вихователь-методист: Кузьмінець А.
1.6 Організація освітньої діяльності на період дії правового режиму воєнного стану (обговорення). Завідувач: Рожок Т.
1.7 Обговорити та затвердити Освітню програму КЗ «ДНЗ № 27 ВМР» на 2022-2023 н. р. (обговорення). Завідувач: Рожок Т.
II. Практична частина
1. Мій професійний менталітет (методичний фестиваль). Педагоги усіх вікових груп
III. Вироблення проекту педради
  
ІІ Тема: Моделювання освітнього, предметно-розвивального середовища як необхідна умова для здійснення процесу розвитку особистості вихованців на кожному з етапів його розвитку в дошкільному закладі
 
11.2022
I. Теоретична частина
1.1 Аналіз виконання рішень попереднього засідання педагогічної ради (інформація, картка контролю). Завідувач: Рожок Т.
1.2 Провідні принципи моделювання освітнього середовища в ЗДО (практичні поради). Вихователь-методист: Кузьмінець А.
1.3 Результати вивчення стану раціонального моделювання освітнього середовища (довідка за результатами тематичного контролю). Завідувач: Рожок Т., вихователь-методист: Кузьмінець А.
1.4 «Пізнавальний Box» - маніпулятивні ігри, що зумовлюють пізнавальну діяльність та соціальну адаптацію вихованців з особливими освітніми потребами (презентація досвіду роботи). Вихователі: Майструк І., Прищепа І.,Майборода Н., Марухно О., Червінська Н.
1.5 Затвердження плану підвищення кваліфікації педагогів на 2023 рік (затвердження плану). Завідувач: Рожок Т.
II. Практична частина
2.1 Оптимальні умови для розвитку кожної особистості (бліц-опитування). Вихователь-методист: Кузьмінець А.
2.2 «Стала гра - сталий розвиток». Мотивуючий простір (аукціон
LEGO ігор). Педагоги усіх вікових груп
III. Вироблення проекту педради
 
ІІІ Тема: Формування морально-патріотичних почуттів у процесі вивчення культурно-історичної спадщини рідного краю

02.2022
I. Теоретична частина
1.1 Аналіз виконання рішень попереднього засідання педагогічної ради (інформація, картка контролю). Вихователь-методист: Кузьмінець А.
1.2 Методи формування патріотичних почуттів у дошкільників в ході дослідження історичних і духовних цінностей рідного краю (банк ідей). Завідувач: Рожок Т.
1.3 Завдання патріотичного виховання дошкільників відповідно до вимог Базового компоненту дошкільної освіти. Інтерактивна вправа «Намалюй символ-поняття патріотизм» (методичний аспект). Вихователь-методист: Кузьмінець А.
1.4 Формування патріотичних почуттів у дошкільників (довідка за результатами тематичної перевірки). Завідувач: Рожок Т.
1.5 «Із скарбниць народних - до сердець дитячих» (хвилинки набутого досвіду). Педагоги
1.6 Звіти педагогів, які проходять атестацію. Педагоги, які атестуються.
II. Практична частина
2.1 «Патріотичне виховання: як зробити дієвим» (коучинг). Вихователь-методист: Кузьмінець А.
2.2 Огляд-конкурс на кращий міні-музей групи «Традиції рідного краю»: підводимо підсумки (віртуальна подорож до міні-музеїв груп). Вихователь-методист: Кузьмінець А.
2.3 «Багата, гарна і єдина - найкраща в світі Батьківщина» (виставка посібників та дидактичних ігор з проблеми). Педагоги.
III. Вироблення проекту педради 

ІV Тема: Формування ціннісних орієнтирів особистості на засадах образотворення в арт-освіті дітей дошкільного віку

04.2022

I. Теоретична частина
1.1 Аналіз виконання рішень попереднього засідання педагогічної ради (інформація, картка контролю). Завідувач: Рожок Т.
1.2 Артосвіта (педагогічний тезаурус). Вихователь-методист: Кузьмінець А.
1.3 Організація і використання дітьми мистецького простору в групах ЗДО (довідка за результатами тематичної перевірки). Завідувач: Рожок Т., вихователь-методист: Кузьмінець А.
1.4 «Допоможи мені зробити це самому» - метод М. Монтессорі надання дитині повної свободи самовираження і дій (поради і рекомендації для занять з малюками). Вихователь: Гудована О.
II. Практична частина
2.1 Застосування діяльнісно-пошукової моделі організації артосвіти (ділова гра). Вихователь-методист: Кузьмінець А.
2.2 Алгоритм мистецької взаємодії педагога й дітей під час художньо-продуктивного образотворення (фішбоун). Педагоги
III. Вироблення проекту педради

 КОНСУЛЬТАЦІЇ ДЛЯ ПЕДАГОГІВ 

Вересень
  1. Навчально-методичне забезпечення освітнього процесу у 2022/2023 навчальному році. Педагоги. Завідувач Рожок Т.
  2. Розробляємо портфоліо дитини з ООП (асистенти вихователя). Педагоги інклюзивних груп. Вихователь-методист Кузьмінець А.
Жовтень
  1. Як створити особистий простір дитини або що таке «халабудна педагогіка»?  Педагоги. Завідувач Рожок Т.
  2. Патріотичне виховання дітей дошкільного віку.  Педагоги. Вихователь-методист Кузьмінець А.
  3. Використовуємо інтегрований підхід до організації освітнього процесу з дітьми раннього віку. Педагоги груп раннього віку.  Завідувач Рожок Т. 
  4. Сприяння самостійному висловлюванню відповідей, висновків, аналізу ситуацій. Вчителі-логопеди. Вихователь-методист Кузьмінець А.
Листопад
  1. Патріотичне виховання дошкільників: сучасні підходи до впровадження педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського. Педагоги. Вихователь Панчишина М.
  2. Музикуйте на музичних інструментах - справжніх, іграшкових чи виготовлених власноруч. Музичні керівники. Завідувач Рожок Т. 
Грудень
  1. Навчання дітей через керовані та вільні ігри.  Педагоги. Вихователь-методист Кузьмінець А.
  2. Виховуємо у малят позитивні звички. Педагоги груп раннього віку. Вихователь-методист Кузьмінець А.
Січень
  1. Стимульні ситуації для сталої поведінки. Педагоги. Завідувач Рожок Т.
  2. Театр і театралізована діяльність у практиці логопедичної роботи.  Вчителі-логопеди. Вихователь-методист Кузьмінець А.
Лютий
  1. Спостережливий вихователь: який він? Педагоги. Вихователь-методист Кузьмінець А.
  2. Роль розвиваючих музичних ігор у розвитку почуття ритму і комуніка-тивних рис характеру дошкільнят. Музичні керівники. Вихователь-методист Кузьмінець А.
  3. Розвиваємо емоції у дітей із затримкою психічного розвитку Педагоги інклюзивних груп. Вихователь-методист Кузьмінець А.
Березень
  1. Розвиток адекватної самооцінки в дошкільників.  Педагоги. Завідувач Рожок Т.
Квітень
  1. Ведемо до природи стежинами поезії. Педагоги. Вихователь-методист Кузьмінець А.
Травень
  1. Підтримка бажання дітей «Хочу все знати». Педагоги. Вихователь-методист Кузьмінець А.

 ТВОРЧІ ГРУПИ

«Інформаційно-комунікаційні технології,
як чинник підвищення якості дошкільної освіти»

Мета роботи творчої групи: дати можливість педагогам усвідомити необхідні зміни у пріоритетах і завданнях дошкільної освіти на сучасному етапі; продовжувати підвищувати їх професійну майстерність залучивши до впровадження нових інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) в освітній процес; спонукати до використання сучасних інноваційних освітніх технологій у практику роботи з дітьми, шукати ефективні шляхи їх застосування; налаштувати педагогів на плідну групову творчу діяльність.
Тематика засідань 
Засідання I
Вересень 2022 р.
Інформаційно-комунікаційні технології, як чинник підвищення якості дошкільної освіти
  1. Завдання творчої групи на 2022-2023 навчальний рік.
  2. Визначення напрямків роботи творчої групи.
  3. Обговорення тематики та строків виконання творчих завдань.
  4. Затвердження графіку засідань творчої групи.
  5. Розподіл обов'язків між членами творчої групи. Обговорення тематики у звгальному колі, план роботи. Вихователь Червінська Н., члени творчої групи 
Проектний етап
Вересень - жовтень 2022 р. 
  1. Обговорення опрацьованої літератури. Робота над проблемними запитаннями, що виникли в ході опрацювання методичної, педагогічної та іншої літератури. Конспектування основних положень, створення показника літератури. Члени творчої групи
Практичний етап
 
Засідання II
Навчальний семінар
Жовтень 2022 р.
  1. Вхідне анкетування педагогів. 
  2. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі. Консультація. Вихователь Червінська Н.
Подорож інтернет-ресурсами
 
Засідання III
Листопад 2022 р. 
  1. Створення хмар слів за допомогою сервісу wordart. Майстер-клас. Вихователь Каневська Т.
  2. Сервіс rebus1 (створення ребусів). Майстер-клас. Вихователь-методист Кузьмінець А.
  3. Сервіс crossmaker (створення кросвордів). Майстер-клас. Вихователь Жарій М.
Засідання IⅤ 
Грудень 2022 р.
  1. Сервіс learnis (створення квест кімнати). Майстер-клас. Вихователь Червінська Н.
  2. Використання ІКТ в роботі з батьками. Консультація. Вихователь Каневська Т.
Засідання Ⅴ 
Січень 2023 р.
  1. Сервіс canva. Майстер-клас. Вихователь-методист Кузьмінець А.
  2. Безпека дитини в інтернеті. Поради. Вихователь Жарій М.
Засідання ⅤI 
Лютий 2023 р. 
  1. Створення