НОВИНИ
  • Конкурс «Мистецька весна єдності!»
  • Світле свято Великодня!
  • Гордість України – Леся Українка
  • Свято Стрітення
  • Благодійна акція "Подаруємо новорічний настрій для дітей з прифронтових громад"
  • Участь у проєкті «Eco WordKids»
  • Конкурс "Дитячі історії про ..."
  • Благодійний осінній ярмарок - 2024
  • Спортивні перегони "Перші кроки"
  • Конкурс «Таланти твої, Україно!»
  • Конкурс дитячої творчості "ДИТЯЧІ ІСТОРІЇ ПРО ..."
  • Підсумки Всеукраїнського проєкту «Єдина Україна»
  • Місяць цифрової грамотності
  • Кришечки на "КРИЛА"
  • Виставка інсталяцій творчих робіт "МИР - ЦЕ ..."
  • Челендж «Вінниця – 660!»
  • День Української Державності
  • Міжнародний день захисту дітей 2023
  • Конкурс "Україна незламна, сильна, талановита"
  • Підсумки І туру конкурсу-виставки "Берегиня роду українського"
  • Виставка конкурс ляльки-мотанки "Берегиня роду українського"
  • Ми творимо планету власноруч!
  • Перемога у конкурсі!
  • Тиждень знань безпеки життєдіяльності
  • ВАЖЛИВО! ЩОДО РЕЄСТРАЦІЇ ДІТЕЙ
  • Експрес-конкурс проєктів "Разом - стійкіші"
  • Благодійна акція "Від дитини до дитини"
  • Ми - нащадки великого Кобзаря
  • Повернення до роботи КЗ "ДНЗ № 27 ВМР"
  • Інформаційний марафон «Дбаємо про фізичне здоров’я та психологічний імунітет»
  • Гаряча Лінія психологічної допомоги і підтримки для дорослих і дітей
  • Вчитися онлайн, виявляється, не важко, ще й цікаво!
  • Челендж челенджу «Діти PROмісто: 659 фраз»
  • Спортивні перегони "Перші кроки"
  • Підсумки акції у рамках проєкту #Освітня_родина_допомагаємо_перемагаємо
  • Акція у рамках проєкту #Освітня_родина_допомагаємо_перемагаємо
  • Підсумки I туру Конкурсу "З Україною В серці"
  • Флешмоб "Моя родина у вишиванці"
  • Конкурс "З Україною в серці"
  • Екологічний марафон "Ми творимо планету власноруч"
  • Тиждень знань безпеки життєдіяльності
  • Акція "Посади дерево і квітку"
  • Колективний перегляд "Місто Намистинок та чарівні ігри Феї Намистинки"
  • Інформаційно-роз'яснювальний тижневик "Рівний рівному"
  • ДІЯ. ЦИФРОВА ОСВІТА
  • Тиждень знань безпеки життєдіяльності 15.11.2021 - 19.11.2021
  • Літо, літечко прийшло, дітям радість принесло!
  • Екологічний марафон "Ми творимо планету власноруч"
  • Тиждень знань безпеки життєдіяльності
  • Онлайн-Конкурс "Колискова пісня"
  • Інформаційний марафон "Здоров'я як стиль життя"
  • УВАГА!! Конкурс "Спортивні дошкільнята"
  • Прийом дітей після відновлення роботи закладу
  • Відновлення роботи закладу
  • Онлайн конкурс "Розмай дитячих талантів"
  • УВАГА! КАРАНТИН!
  • Заняття "Подорож з Софією Прекрасною"
  • Конкурс кулінарних шедеврів
  • Методичне об'єднання вихователів-методистів
  • Квест "У пошуках цінностей"
  • Літо радісне й веселе
  • Садок радо відкриває двері для діток
  • Розвага "На Великдень"
  • Засідання педагогічної ради
  • Психологічний тренінг для батьків
  • Методичне об'єднання вихователів старших груп міста
  • Тренінг для педагогів в рамках Міжнародного проекту "Сприяння освіті"
  • Свято Миколая
  • Осінній ярмарок 2018
  • День Незалежності в дитячому садку
  • Конкурс "Фантазії пісочниці" 2018
  • Старти надій 2018
  • Презентація посібника "Україна у словах і барвах"
  • Семінар для керівників закладів дошкільної освіти
  • Семінар "Безмежний світ гри з LEGO"
  • Новая версия TIGER CMS
Показати усі новини
РОЗДІЛИ
  • Головна Давайте познайомимось Реєстрація до ДНЗ Адміністрація закладу Педагогічний колектив закладу Пріоритетні напрями Блоги педагогів Дистанційна освіта Бібліотека корисних посилань Досягаємо успіху разом Наші досягнення Методична робота з педагогами Творча майстерня Підвищення кваліфікації педагогічних працівників Атестація педагогічних працівників ЛІТНІЙ ПЕРІОД Інклюзивна освіта STOP булінг Цивільний захист та безпека життєдіяльності Фізичне здоров'я та психологічний імунітет Кабінет спеціалістів Для мам і тат, що люблять своїх малят Міні музей "Музей у валізі" Плекаємо таланти Ексклюзив від "Дзвіночка" Літературна студія "Живе слово" Міжнародний проект "Сприяння освіті" The LEGO Foundation Використання здоров'язбережувальних технологій Звіт про використання позабюджетних коштів Юридична сторінка Публічні закупівлі НАШЕ МЕНЮ Прозорість та інформаційна відкритість закладу Відкриті дані Фотогалерея Зворотній зв'язок Звернення громадян




Творча майстерня
2024-2025 навчальний рік

18.02.2025 
Інтегроване заняття 
«На гостини до їжачка»
 (сенсорно-пізнавальний розвиток)

Вихователь: Олеся Трохименко

В ігровій формі вихователь Трохименко О. провела з дітьми раннього віку інтегроване заняття з сенсорно-пізнавального розвитку «На гостини до їжачка» (18.02.2025). Здійснивши подорож до лісу, малюки виконували цікаві завдання на закріплення знань про основні кольори (червоний, жовтий, синій, зелений), форму та величину (латаючи мішечки ведмедику), розвиток моторики й тактильних відчуттів (обстеження насіння на дотик.

11.02.2025 р.
Інтегроване заняття
«Квіткова математика»
(логіко-математичний розвиток)

 Вихователь: Тетяна Щербацька

Відкрите заняття з логіко-математичного розвитку «Квіткова математика» (11.02.2025) організувала та провела вихователь молодшої групи № 9 Щербацька Т., у ході якого здійснила з вихованцями подорож у гості до Весни. У ході мандрівки звернула увагу на пробудження природи та через цікаві дидактичні ігри та вправи закріпила з дітьми кількісну і порядкову лічбу, уміння порівнювати предмети за розміром, формою, величиною; удосконалила вміння орієнтуватися в просторі. Діти із захопленням виконували завдання, проявляли активність та ініціативу.

 

 

 

04.02.2025 р.

«Використання сенсорних ігор у роботі з дітьми раннього віку»

(майстер-клас для педагогів)

Вихователь: Олеся Трохименко

Чим меншою є дитина, тим важливішу роль в її житті відіграє чуттєвий досвід. На другому-третьому році життя, малюк вже готовий засвоювати сенсорні еталони, тобто вчитися правильно розрізняти й називати властивості предметів. Гарно, коли дитина в цьому віці починає накопичувати уявлення про ознаки оточуючого - величину, форму, колір, запах, смак та інше. Від того наскільки вона все це сприймає, відчуває, бачить, наскільки якісно може обробляти отриману інформацією, наскільки точно може висловити свої відчуття, залежить її всебічний розвиток, успішність у навчанні.

З метою розкрити актуальність сенсорного розвитку дітей дошкільного віку, який є фундаментом загального розумового розвитку дитини, підвищити інтерес педагогів до пошуку цікавих методів та технологій у роботі з дітьми з сенсорного розвитку, спонукати до використання сенсорних ігор у роботі з дітьми 04.02.2025 року вихователем групи раннього віку Олесею Трохименко проведено майстер-клас «Використання сенсорних ігор у роботі з дітьми раннього віку».

Під час заходу вихователь розкрила сутність понять «сенсорний розвиток» та «сенсорне виховання»; визначила головні завдання сенсорного виховання та сенсорного розвитку, складники сенсорно-пізнавальної компетенції дитини та запросила педагогів до виготовлення сенсорних пакетиків, які вони зможуть використовувати в роботі з дітьми.

    

 

21.11.2024 р. 

«Ефективні форми роботи щодо розвитку зв'язного мовлення дітей з порушеннями мовлення»

(майстер-клас для педагогів)

Вчитель-логопед: Оксана Комар

Атмосфера доброзичливості та співпраці панувала під час майстер-класу, який пройшов 21.11.2024 р., у ході якого педагоги ознайомилися з раціональними методами та прийомами корекційно-розвиткової роботи з дітьми щодо формування діамонологічної компетенції.

Педагогам закладу було презентовано яскравий дидактичний матеріал та запропоновано цікаві практичні завдання з лексики, граматики, фонетики й зв'язного мовлення, що стануть вихователям у нагоді в роботі з дітьми як логопедичних груп, так і груп загального розвитку.

В кінці заходу кожен отримав пам'ятку «Умови, які повинен враховувати педагог, для успішної реалізації завдань з мовленнєвого розвитку».

Окрім корисної інформації, усі присутні отримали багато позитивних емоцій.

 

 

20.11.2024 р.

Гра-стратегія
«Відкриття кав'ярні»

Вихователь: Ірина Король

З метою ознайомлення педагогів з технологією проведення гри-стратегії в ЗДО, алгоритмом її проєктування, вихователем старшої групи № 12 Іриною Король, проведено колективний перегляд гри-стратегії «Відкриття кав'ярні».

Вже на початку заняття вихователем був створений позитивний робочий настрій, який зорієнтував дітей на взаємодію. Запропоновані різноманітні ігрові вправи та завдання: на встановлення і підтримку контакту, зосередження уваги, налаштували дошкільнят на пізнання, бажання відкрити свою кав'ярню. На етапі інформаційно-проблемного поля було організовано розігрування та проживання проблемних ситуацій за допомогою вправи «вибір», де кожен мав зайняти свою активну позицію щодо пошуку інформації. Спільна діяльність у малих групах щодо розв'язання проблемної ситуації сприяла взаємодії з іншими учасниками (розробляли план дій, дизайн інтер'єру, складали меню). За допомогою ігрової ситуації діти самі обирали директора кав'ярні, адміністратора, офіціантів, прибиральницю. І, як результат, — сюжетно-рольова гра «Кав'ярня». Саме така організація роботи сприяла переключенню уваги з одного виду роботи на інший, дозволила виявити потенційних лідерів, а головне — отримати позитивні результати діяльності дітей.

  

 
 2023-2024 навчальний рік

 ТВОРЧА МАЙСТЕРНЯ

Досвід роботи
«Сенсорний розвиток у дітей раннього віку за системою Марії Монтессорі»
 
Практикум
«Сенсорна коробка власними руками»

Вихователь: Ольга Гудована
 
23.01.2024 року у рамках творчої майстерні вихователь Ольга Гудована поділитися власним досвідом роботи щодо сенсорного розвитку у дітей раннього віку за системою Марії Монтессорі, ознайомила педагогів з основними принципами Монтессорі-педагогіки та особливостями упровадження даної технології саморозвитку в освітній процес дошкільного навчального закладу. Поділилася ідеями щодо особливостей облаштування Монтессорі-середовища та роботи з її сенсорними матеріалами. Педагоги мали змогу переглянути презентацію цікавих форм роботи з дітьми за даною методикою, а у ході практикуму «Сенсорна коробка власними руками» повправлятись у створенні власної сенсорної коробки, що викликало у колег цікавість та захоплення.
  
 
 
 
 
 
 
 
 

МАЙСТЕР-КЛАС
«Чарівне намисто, або Чарівні ігри Феї Намистинки»
 (виготовлення брелків із намистинок)

 
Вихователь: Каневська Т. В.

     В оригінальній і цікавій формі 09.12.2021 р. пройшов майстер-клас, у ході якого педагоги познайомились із технологією М. І. Родіної "Чарівне намисто" та її впливом на розвиток інтелектуально-творчих здібностей дошкільників. Саме ігри з намистом дарують радість і викликають захоплення, адже, крім того, що це доступний і естетично привабливий дидактичний матеріал, з якого можна створювати колекції, воно легко перетворюється на будь-який витвір, чи навіть маленьку експозицію.
    Букет не зів'яне, тому що не встигне! Сніг не розтане, а чарівною прикрасою можна похизуватися серед друзів.
     Кожен з учасників залишився у захваті від майстер-класу!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   23.02.2021 р.

Майстер-клас

 "Флораріум: пейзаж в мініатюрі"
 
"Флораріуми різні бувають
На них увагу всі звертають.
Ці квіти гарні, шовковисті,
Чудові, милі і барвисті."
 
     У ході заходу педагоги розширили знання про способи ознайомлення дітей із природним довкіллям, засобами екологічного виховання. Навчилися створювати флораріум. Сприяли розкриттю творчого потенціалу. 
 
     
 
 
 
 
 
  
 
  
 
  
 Вихователь: Ціхунь І. В.
 
 21.01.2021 р.
 

Семінар-практикум 

"Як досягти чіткої вимови?
Допоможе фольклор!" 

       Однією з умов успішного виховання звукової культури мовлення в дошкільників є використання фольклору. Фольклор - це дорогоцінне надбання українського народу. Фольклор відзначається різноманітністю жанрів, і більшість з них можна використовувати з дітьми дошкільного віку.
        Саме тому, для педагогів закладу, вихователь Мотичко В. М. підготувала та провела семінар-практикум з елементами тренінгу. Метою практикуму було продемонструвати методи навчання дітей спілкуванню, вихованню загальнолюдських цінностей. Педагоги вели розмову про те, як активізувати словотворення, знайомити дітей з народними прислів'ями, приказками, лічилками, потішками, скоромовками та підводити їх до розуміння їхнього змісту.  
          Учасники заходу не лише пригадали напрями та методи даної теми, а й вправлялись в цікавих практичних вправах. Засідання практикуму сприяло підвищенню рівня фахової майстерності педагогів, формуванню практичних навичок роботи та впровадженню набутого досвіду у власну діяльність.